اسفند ۲۷، ۱۳۸۹

Notes on My Facebook 2011

March 18, 2011

چشمها را بر واقعیت بگشاییم

- مبدا تاریخمان را بیرون کردن محمد از مکه قرار داده ایم. محمدی که دار و دسته وحشی اش ایران را به ذلت و بد بختی کشاندند.

- میگویند محمد الله را کشف و معرفی کرده است. واقیت این است که الله بتی بود که پدر محمد که نامش عبدا الله بود میپرستید. به همین جهت نامش را کذشته بود عبد ا الله، بنده الله..خانواده محمد مانند بیشتر عربهای خرافاتی بت پرست بودند. پدر بزرگ محمد بتی بنام مطلب را میپرستید و نامش عبد المطلب بود. پدر محمد بت الله را میپرستید و نامش عبد الله بود. جالب این است که هیچکدام بت پدر خود را قبول نداشت. محمد که بت الله را از پدرش به ار ث برده بود، برای ادامه تغییر بت که سنت پدر و پدر بزرگ بت پترستش بود ، با شعار الله اکبر (الله از دیگر بتها برگتر است ) شروع به تغییرات کرد. پس از مدتی شعارش را به لا اله الا الله - غیر از الله نباید بت دیگری باشد - تغییر داد. مردم مکه او را تحمل نکرده و در صدد از بین بردن او بر آمدند. حمله ای به محمد صورت گرفت که او را در رختخوابش بکشند. محمد از رختخوابش فرار کرد و حمله کنندگان علی را در رختخواب محمد پیدا کردند. تصور کنید علی و محمد در یک رختخواب. مردم مکه که از همخوبگی محمد و علی به خشم آمده بودند، محمد و علی و دار و دسته اشان را از مکه بیرون کردند. بعد ها ما ایرانیان هم تاریخ بیرون کردن محمد را از مکه مبدا تاریخ خود قرار دادیم.

- بعد ها که محمد و علی همخوابگی با زن ها را تجربه کردند، چنان از اعمال گذشته خود احساس شرم کردند، که در قران کلی راجع به لواط نوشتند و سزاری لواط کاری را مرگ قلمداد کردند.

- خانواده علی مذهبی نبودند. به همین جهت ابو طالب، پدر علی که محمد را بزرگ کرده بود، هیچوقت به محمد ایمان نیاورد. عموهای محمد او را دیوانه خطاب میکردند. علی و محمد هم که با هم همبازی و همبستر بودند.

- محمد که در یافته بود با ترس و وحشی گری کارش را میتواند پیش ببرد، گفته هایش مملو از ایجاد ترس و وحشت بود. گفته هایش، که مدعی شد که بتش الله به او القا کرده است، مملو از ترس و وحشت است. قران را در سایت زیر بخوانید. مملو از ایجاد تفرقه (تقسیم مردم به مومن و کافر است و تشویق این دو دسته به کشتار همدیگر) ترس (جهنم، فشار قبر، انکر و منکر، شیطان، عذاب، آتش، و غیره) هست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر